آ
-
آزاددیسفانی، زهرا
اثربخشی آموزش تلفیقی مبتنی بر شبکۀ اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی، شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 53-81]
ا
-
احمدیان، حمزه
پیشبینی مسئولیتپذیری تحصیلی براساس بافت اجتماعیکلاس با واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-29]
-
اسفیجانی، اعظم
رویکردها و روشهای یاددهی و یادگیری در دانشگاههای نسل چهارم از منظر اعضای هیات علمی: مطالعه موردی کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 137-161]
-
اشرفی، سیده مرضیه
اثربخشی آموزش بهبود کیفیت زندگی بر سرمایۀ روانشناختی و خودبخشایشگری مادران دارای فرزند معلول جسمیـحرکتی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
-
البرزی، محبوبه
تأثیربازی شطرنج بر فرایند تصمیمگیری و پیشرفتتحصیلی در درس ریاضیات: نقش تعدیلکنندۀ جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 296-312]
-
امین یزدی، سیدامیر
اثربخشی آموزش تلفیقی مبتنی بر شبکۀ اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی، شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 53-81]
-
امین یزدی، سیدامیر
مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگیهای روانسنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
-
اوجینژاد، احمدرضا
نقش واسطهای خوشبینی تحصیلی در رابطه بین خودکارآمدی ادراکشده و سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 85-109]
-
ایمان زاده، علی
شناسایی و روانسنجی راهبردهای آموزش تربیت جنسی نوجوانان 12 تا 16 ساله ایرانی بر اساس دیدگاه معلمان و والدین: پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 231-253]
ب
-
بارانی، حمید
ویژگیهای روانسنجی مقیاس بیصداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 61-84]
-
بارنت، رونالد
شناسایی نشانگرهای خلاقیت پداگوژیکی و یادگیری در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 184-206]
-
بدری گرگری، رحیم
اثربخشی مدل آموزش تربیت مثبتنگر مدرسه محور بر سطوح بهزیستی روانشناختی و اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 313-343]
-
بردبار، مریم
نقش واسطهای کنجکاوی معرفتشناختی در رابطۀ بین باورهای معرفتشناختی و درگیری عاملی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 82-102]
پ
-
پورشهریار، حسین
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانی ـ آموزشی بر افزایش انگیزش پیشرفت یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 254-289]
ت
-
تقوائی، ویدا
ارتقای کیفیت تدریس در آموزش عالی فنی و حرفهای با تأکید بر رویکرد اشتغالزایی و مهارتمحوری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 23-46]
ج
-
جدیدی، هوشنگ
پیشبینی مسئولیتپذیری تحصیلی براساس بافت اجتماعیکلاس با واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-29]
-
جمالی، احسان
پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیمپذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
-
جمشیدیان، عبدالرسول
نقش سرمایۀ روانشناختی در توسعۀ فردی کارکنان با میانجیگری چابکی یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
-
جمشیدیان، عبدالرسول
شناسایی نشانگرهای خلاقیت پداگوژیکی و یادگیری در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 184-206]
ح
-
حاتمی، جواد
تأثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر بازیوارسازی بر درگیری تحصیلی یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 277-295]
-
حبیبی کلیبر، رامین
نقش خوشههای اضطراب امتحان و سرزندگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک تحلیل خوشهای [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-157]
-
حجازی، الهه
مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگیهای روانسنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
-
حسن نیا، سمیه
تبیین علّی درگیری تحصیلی براساس حمایت تحصیلی و سرمایههای روانشناختی دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 30-52]
خ
-
خدایی، علی
رابطۀ بین جهتگیریهای هدف پیشرفت، فرایندهای ارزیابی شناختی و هیجانات پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر: یک تحلیل میانجیگیری تعدیل شده [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 158-180]
-
خوشبخت، فریبا
تأثیربازی شطرنج بر فرایند تصمیمگیری و پیشرفتتحصیلی در درس ریاضیات: نقش تعدیلکنندۀ جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 296-312]
-
خوی نژاد، غلامرضا
اثربخشی آموزش راهبردهای انگیزشی تحصیلی بر آسیبها و موفقیت تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 162-183]
د
-
داورپناه، سید هدایت اله
شناسایی نشانگرهای خلاقیت پداگوژیکی و یادگیری در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 184-206]
-
درتاج، فریبرز
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاههای ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانشآموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 110-136]
-
دشتی، سیده ساجده
چالشهای یاددهی-یادگیری ریاضی در دوره تحصیلی ابتدایی: یک پژوهش نظریهی مبنایی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 207-230]
-
دلاور، علی
پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیمپذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
-
دلاور، علی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاههای ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانشآموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 110-136]
-
دهقان زاده، حجت
تأثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر بازیوارسازی بر درگیری تحصیلی یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 277-295]
ذ
-
ذاکرصالحی، غلامرضا
کالبدشکافی مؤلفههای فرهنگ در قلمرو آموزش و یادگیری دانشگاهی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-248]
-
ذوالفقارنسب، سلیمان
پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیمپذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
ر
-
راسخ، زهرا
تأثیربازی شطرنج بر فرایند تصمیمگیری و پیشرفتتحصیلی در درس ریاضیات: نقش تعدیلکنندۀ جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 296-312]
-
رجایی، علیرضا
اثربخشی آموزش راهبردهای انگیزشی تحصیلی بر آسیبها و موفقیت تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 162-183]
-
رشیدی پور، فاطمه
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانی ـ آموزشی بر افزایش انگیزش پیشرفت یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 254-289]
س
-
سادات، سما
اثربخشی مدل آموزش تربیت مثبتنگر مدرسه محور بر سطوح بهزیستی روانشناختی و اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 313-343]
-
سبزی، ندا
تبیین علّی درگیری تحصیلی براساس حمایت تحصیلی و سرمایههای روانشناختی دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 30-52]
-
سپهری، یعقوب
رویکردها و روشهای یاددهی و یادگیری در دانشگاههای نسل چهارم از منظر اعضای هیات علمی: مطالعه موردی کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 137-161]
-
سرداری، باقر
اثربخشی آموزش امید بر میزان سرسختی تحصیلی دختران داوطلب کنکور سراسری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 47-60]
-
سعدیپور، اسماعیل
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاههای ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانشآموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 110-136]
-
سلیمانی خشاب، عباسعلی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاههای ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانشآموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 110-136]
ش
-
شاکری، محسن
چالشهای یاددهی-یادگیری ریاضی در دوره تحصیلی ابتدایی: یک پژوهش نظریهی مبنایی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 207-230]
-
شکری، امید
رابطۀ بین جهتگیریهای هدف پیشرفت، فرایندهای ارزیابی شناختی و هیجانات پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر: یک تحلیل میانجیگیری تعدیل شده [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 158-180]
-
شکری، امید
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانی ـ آموزشی بر افزایش انگیزش پیشرفت یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 254-289]
-
شیوندی چلیچه، کامران
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاههای ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانشآموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 110-136]
ص
-
صمدیه، هادی
نقش واسطهای کنجکاوی معرفتشناختی در رابطۀ بین باورهای معرفتشناختی و درگیری عاملی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 82-102]
-
صمدیه، هادی
مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگیهای روانسنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
-
صیادی، صادق
نقش خوشههای اضطراب امتحان و سرزندگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک تحلیل خوشهای [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-157]
ط
-
طلایی، ابراهیم
تأثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر بازیوارسازی بر درگیری تحصیلی یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 277-295]
-
طهماسب زاده شیخلار، داود
شناسایی و روانسنجی راهبردهای آموزش تربیت جنسی نوجوانان 12 تا 16 ساله ایرانی بر اساس دیدگاه معلمان و والدین: پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 231-253]
ع
-
عباس زاده، محمد
شناسایی و روانسنجی راهبردهای آموزش تربیت جنسی نوجوانان 12 تا 16 ساله ایرانی بر اساس دیدگاه معلمان و والدین: پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 231-253]
-
عبدخدایی، محمد سعید
اثربخشی آموزش تلفیقی مبتنی بر شبکۀ اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی، شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 53-81]
-
عرفانی، نصراله
پیشبینی عزتنفس بر اساس سرمایههای رشدی درونی و بیرونی در دختران دانشآموز [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
-
عزیزی سعید، یاسر
پیشبینی عزتنفس بر اساس سرمایههای رشدی درونی و بیرونی در دختران دانشآموز [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
-
عظیم پور، احسان
شناسایی و روانسنجی راهبردهای آموزش تربیت جنسی نوجوانان 12 تا 16 ساله ایرانی بر اساس دیدگاه معلمان و والدین: پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 231-253]
ف
-
فتح آبادی، جلیل
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانی ـ آموزشی بر افزایش انگیزش پیشرفت یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 254-289]
-
فتحی آذر، اسکندر
اثربخشی مدل آموزش تربیت مثبتنگر مدرسه محور بر سطوح بهزیستی روانشناختی و اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 313-343]
-
فرخی، نورعلی
پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیمپذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
-
فردانش، هاشم
تأثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر بازیوارسازی بر درگیری تحصیلی یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 277-295]
-
فرهادی، مهران
پیشبینی عزتنفس بر اساس سرمایههای رشدی درونی و بیرونی در دختران دانشآموز [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
-
فروهر، محمد
نقش سرمایۀ روانشناختی در توسعۀ فردی کارکنان با میانجیگری چابکی یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
-
فرید، ابوالفضل
نقش خوشههای اضطراب امتحان و سرزندگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک تحلیل خوشهای [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-157]
-
فولادچنگ، محبوبه
واسطهگری خودشفقتورزی در رابطۀ بین کمالگرایی و نشاطذهنی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 119-142]
-
فولادچنگ، محبوبه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس بیصداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 61-84]
ق
-
قاسمی، نظام الدین
اثربخشی آموزش بهبود کیفیت زندگی بر سرمایۀ روانشناختی و خودبخشایشگری مادران دارای فرزند معلول جسمیـحرکتی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
-
قانع نیا، مریم
نقش سرمایۀ روانشناختی در توسعۀ فردی کارکنان با میانجیگری چابکی یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
ک
-
کارشکی، حسین
اثربخشی آموزش تلفیقی مبتنی بر شبکۀ اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی، شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 53-81]
-
کارشکی، حسین
مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگیهای روانسنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
-
کردنوقابی، رسول
پیشبینی عزتنفس بر اساس سرمایههای رشدی درونی و بیرونی در دختران دانشآموز [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
-
کشتورز کندازی، احسان
نقش واسطهای خوشبینی تحصیلی در رابطه بین خودکارآمدی ادراکشده و سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 85-109]
-
کهزادی، محمد
پیشبینی مسئولیتپذیری تحصیلی براساس بافت اجتماعیکلاس با واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-29]
-
کیان، مریم
چالشهای یاددهی-یادگیری ریاضی در دوره تحصیلی ابتدایی: یک پژوهش نظریهی مبنایی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 207-230]
-
کیخا، احمد
کالبدشکافی مؤلفههای فرهنگ در قلمرو آموزش و یادگیری دانشگاهی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-248]
ل
-
لیاقت دار، محمد جواد
رویکردها و روشهای یاددهی و یادگیری در دانشگاههای نسل چهارم از منظر اعضای هیات علمی: مطالعه موردی کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 137-161]
م
-
محمدشفیع، محبوبه
ارتقای کیفیت تدریس در آموزش عالی فنی و حرفهای با تأکید بر رویکرد اشتغالزایی و مهارتمحوری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 23-46]
-
محمدی، نوراله
اثربخشی آموزش بهبود کیفیت زندگی بر سرمایۀ روانشناختی و خودبخشایشگری مادران دارای فرزند معلول جسمیـحرکتی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
-
میرشاه جعفری، ابراهیم
ارتقای کیفیت تدریس در آموزش عالی فنی و حرفهای با تأکید بر رویکرد اشتغالزایی و مهارتمحوری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 23-46]
ن
-
ناظمی، سیدمحمدرضا
اثربخشی آموزش راهبردهای انگیزشی تحصیلی بر آسیبها و موفقیت تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 162-183]
-
نورمحمدی، رها
رابطۀ بین جهتگیریهای هدف پیشرفت، فرایندهای ارزیابی شناختی و هیجانات پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر: یک تحلیل میانجیگیری تعدیل شده [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 158-180]
-
نیستانی، محمدرضا
ارتقای کیفیت تدریس در آموزش عالی فنی و حرفهای با تأکید بر رویکرد اشتغالزایی و مهارتمحوری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 23-46]
و
-
واحدی، شهرام
اثربخشی مدل آموزش تربیت مثبتنگر مدرسه محور بر سطوح بهزیستی روانشناختی و اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 313-343]
ه
-
هاشمی، محدثه
اثربخشی آموزش امید بر میزان سرسختی تحصیلی دختران داوطلب کنکور سراسری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 47-60]
-
هویدا، رضا
نقش سرمایۀ روانشناختی در توسعۀ فردی کارکنان با میانجیگری چابکی یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
-
هویدا، رضا
شناسایی نشانگرهای خلاقیت پداگوژیکی و یادگیری در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 184-206]
ی
-
یاراحمدی، یحیی
پیشبینی مسئولیتپذیری تحصیلی براساس بافت اجتماعیکلاس با واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-29]
-
یزدانی، فرزانه
واسطهگری خودشفقتورزی در رابطۀ بین کمالگرایی و نشاطذهنی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 119-142]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد